2011-12-23

Mesedez Itziar, laguntza! (BERBATIK)

Orain dela egun batzuetatik gauza arraro bat gertatzen ari zait, Berbatik blogean sartzea ezinezkoa egiten zait.
Bloga Itziarrek egin du, baina ez bere profilatik, ez googletik, ez jarraitzaile lekutik, ez inondik sartzen naiz ikusteko sarrerak, ez nagoela inbitatuta esaten dit agertzen den pantailak.

Itziar, mesedez, esaidazu zer gertatzen den, ea konpontzen dugun egoera.

Gainera azalaratzen dituen sarrerak ikusten ditudanez, irrika bizia sortzen zait.

Please, darling, erantzun.

5 comentarios :

Margari dijo...

Niri ere berdina gertatzen zait, ezin dudala sartu.

berbatik dijo...

Kaixo Blanca, eskerrak zure interesagatik, bloga itxita dago.
Zorionak eta urte berri on.

Blanca B dijo...

Bale, pues. Sarrera berriak zeudenez, arraroa iruditu zait, baina talde itxian azalaratzen baduzu...
Beno, horrela izan behar da. Zorionak zuri ere, eta ez dakit noiz arte.

berbatik dijo...

Kaixo berriro, arazoak izan ditut argitaratutakoarekin, dirudienez guztion gustukoa ez da izan.
Kexak izan ditudanez aldaketak egin behar ditut eta urte honetako sarrera guztiak aztertzeko beharrean nago :(
Ahalik eta lasterren berriro zabalik egotea espero dut, baina badakit hemendik aurrera ez da berdina izango.
Zorionak eta urte berri on zuretzat

Blanca B dijo...

Benetan sentitzen dut. Ez nuen ideiarik! Dena den, ziur nago sarrerak horiek aldatuko dituzula eta bloga lehen baina hobeto uztea lortuko duzula.
Jendeak, askotan, ez daki zenbat lan sartzen dugun gauza hauetan, eta askotan bere bizkarrean egiten dugula ustetan daude. Niri zer edo zer gertatu zaidan beste gauza batekin eta, nahiz eta lelokeria izan, gaizki egon nintzen egun batzuk. Indarrak bidaltzen dizkizut eta esaten duzun bezala, ea ahalik eta lasterren zure lana ikusteko aukera daukagun.
Urte berri on bat izatea, edo behintzat hobea, espero dut.

Publicar un comentario